Αναζήτηση

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Κι αλλα πραγματα για τις κολλητες μου απο την Ελλαδα. (19:13 Μ.Μ.)

Ξερω οτι μπορει να γινομαι κουραστικη, αλλα αγαπαω πολυ τις φιλες μου απο την Ελλαδα, κι ετσι που ειμαι τωρα στην Γερμανια μου λειπουν παρα πολυ. Υπαρχουν παρα πολλες αναμνησεις απο τις φιλεναδες μου:
 1. Στα Βραχνέικα: Πηγαμε κατα τις 12 το μεσημερι για να φαμε. Η Λενα, η Ευαγγελια, εγω και οι μαμαδες μας, που ειναι και αυτες κολλητες. Μας εβαλαν κατι χρωματιστα ποτηρια, κολωνατα: ροζ, πρασινα, πορτοκαλι. Τοτε ειχαμε στην Πατρα, και μια αλλη κολλητη, την Αθανασια, που μετακομισε στον Οροπο, αλλα ακομα εχουμε επαφη, και ειμαστε φιλες. Τοτε, αφου περνουσαμε τοσο ωραια  (πλατσουριζαμε, καναμε κολπα και πετουσαμε χαλικια στην θαλασσα ), η μαμα μου τους τηλεφωνησε και τους ειπε να ερθουν και αυτοι. Ηρθε λοιπον η Αντιγονη ( η μαμα τους), η Αθανασια και η Ιωανννα (η μικρη αδελφη της Αθανασιας). Ολη την υπολοιπη μερα εκει την βγαλαμε και φυγαμε στις 9 το βραδυ!
 2. Στα σπιτια μας ( η μια στην αλλη ): Το πιο συχνο μας στεκι! Μια μερα, ειχαμε παει, η Ευαγγελια στο δικο μου σπιτι, κι εγω στης Ευαγγελιας, και πισαμε και τους γονεις μας να κοιμηθουμε μαζι.( ! )
 3. Στις Σερρες: Ειχαμε παει για μια εβδομαδα, και κοιμοντουσαν οι μαμαδες μας μαζι, κι εμεις οι τρεις, αγκαλια. Ο θειος μου στις Σερρες, ο Τακης, μας πηγαινε ενα σωρο βολτες με το αυτοκινητο του. Στις Σερρες, ειχαμε παει με λεωφορειο απο την Πατρα, κι εγω περασα πολυ ωραια στην διαδρομη. Πιστευω πως ετσι περασαν και οι αλλοι. Ο σταθμος λεωφορειων στην Θεσσαλονικη που κατεβηκαμε, ηταν ΠΟΛΥ μεγαλος.Οι μαμαδες μας, μας αγορασαν παγωτα, κι εκατσαν σε κατι τραπεζακια που ειχε, μαζι κι εμεις, και καπνισαν ενα τσιγαρο, ενω κουβεντιαζαν. Η Θωμαί, η μαμα των κοριτσιων, εφαγε και το παγωτο της Λενας, γιατι δεν της αρεσε η γευση παγωτου γρανιτα φραουλα. Μετα απο καποια ωρα, ηρθε και ο θειος ο Τακης, και μας πηγε στο σπιτι του, οπου θα μεναμε.
 4. Το Παναχαϊκο: Οχι το βουνο, αλλα ενα μπαρ ρεστοραν στην βεσο-μαρε, ενα μεγαλο κτηριο με εστιατορια, γκουντις, κινηματο γραφο και καφετεριες. Οι μαμαδες μας, καθονταν, επιναν καφεδες, καπνιζαν και κουβεντιαζαν, ενω εμεις περναμε προγγραματα απο τον κινηματογραφο, παιζαμε στην παιδικη χαρα, ή πηγαιναμε και παιζαμε με κατι ηλεκτρονικα που λειτουργουσαν με κερματα. Μερικες φορες, πηγαιναμε στο Jumbo και ψωνιζαμε. Η περισσοτερη πλακα ηταν με την Ευαγγελια, που τρεχαμε πανω- κατω στους οροφους και βρισκαμε ενα σωρο περιεργα πραγματα.Ειχε πολλη πλακα!
 5.Το παρκακι: Ενα περυφραγμενο παρκο, με καφετερια και παιδικη χαρα. Παραγγελναμε τοστακια και ποικιλιες, και τσιμπουσαμε ποτε-ποτε, καθε φορα που ξεφευγαμε  απο την παιδικη χαρα και πηγαιναμε στην καφετερια. Ερχοταν μαζι μας και ο Δημητρακης, ο μικροτερος αδελφος των κοριτσιων, που ειναι 3,5 χρονων, και εχει ΦΟΒΕΡΗ πλακα. 

Ολα αυτα, ειναι τα στεκια μας, και περνουσαμε φοβερα. Μαζι με τον Δημητρακη, τα κοριτσια και τις μαμαδες μας, δεν ειχα τιποτε αλλο να ζητησω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου