Αναζήτηση

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Οι κολλητούλες μου από την Ελλάδα

Υπάρχουν πολλές κολλητές μου από την Ελλάδα, αλλά έχω δύο ξεχωριστές: την Ευαγγελία και την Έλενα. Περνούσαμε πολύ ωραία μαζί, και αυτή την στιγμή που σας γράφω, μιλάμε στο Skype.Η Ευαγγελία, μου θύμωσε γιατί δεν έχω γράψει ακόμα τίποτα για αυτές. Αλλά, ακόμα και αν τώρα η Ευαγγελία φωνάζει πως με μισει και ότι είμαι η χειρότερή της φίλη, ξέρω ότι δεν τα εννοεί. Έτσι είμαστε εμείς, τσακωνόμαστε, σκοτονώμαστε, και στο τέλος πάλι είμαστε παρέα, μιλάμε και γελάμε για τους βλακώδες τσακωμούς μας... Εμείς, πηγαίναμε ένα εκατομύριο βολτες. Μέσα σε μία μέρα, ήμασταν η μία στο σπίτι της άλλης,πηγαίναμε και καμοία βόλτα, κάναμε ένα σωρό πράγματα. Όταν είχα προβλήματα στο σχολείο με μία κοπέλα, η Ευαγγελία πάντα με υπερασπιζόταν και γι' αυτό την αγαπώ πάρα πολύ. Η Έλενα είναι πολύ θυμιό, αλλά την αγαπώ πάρα πολύ και αυτή. Αυτή την στιγμή, η Ευαγγελία λέει ότι είμαι χαζή, αλλά εγώ ξέρω ότι δεν είμαι, γ' αυτό Ευαγγελία, τώρα που θα διαβάσεις αυτά, συγγνώμη που δεν έγραψα πιο πριν για εσάς, γι' αυτό σταμάτα να με λες χαζό!

4 σχόλια: