Αναζήτηση

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ανέκδοτα!!!

Κάποτε ταξίδευαν με αεροπλάνο ένας παπάς, ένας πόντιος και ένας χασικλής. Το αεροπλάνο είχε 3 αλεξίπτωτα. Κάποια στιγμή ενώ πετούσαν σε μια καταιγίδα ένας κεραυνός χτύπησε τον ένα κινητήρα. Έντρομος ο πιλότος λέει οτι θα συντριβούν! Πάιρνει το ένα αλεξίπτωτο και πέφτει. Ο πόντιος λέει:
-Δεν γίνεται να πεθαίνω εγώ σε κάθε ανέκδοτο! και πέφει με το αλεξίπτωτο.
Ο παπάς λέει στον χασικλή:
-Τέκνο μου ορκίσου μου οτι θα σταματήσεις τα ναρκωτικά και εγώ σου αφήνω το αλεξίπτωτο.
Ο χασικλής λέει στον παπά:
-coolαρε πάτερ, no problem!
-Μα παιδί μου θα συντριβούμε! Ορκίσου!
-Χαλάρωσε πάτερ! Ο πόντιος πήρε το sleeping bag!!


Ήταν ένα ζευγάρι και ο άνδρας κάλεσε έναν παλιό του φίλο για φαγητό.
Πηγαίνει ο καλεσμένος στο σπίτι, κάποια στιγμή λέει ο σύζυγος:
- Αγάπη μου, μπορείς να μου φέρεις ένα ποτήρι νερό;
Η γυναίκα του του το φέρνει.
Μετά από λίγο πάλι:
- Καλή μου, μπορείς να μου φέρεις τις παντόφλες μου;
Εκείνη του τις φέρνει.
Ξανά μετά από δύο λεπτά:
- Γλυκειά μου, θα μπορούσες να μου φέρεις την ρόμπα μου;
Η γυναίκα του την φέρνει.
- Ο γάμος σου βλέÏ �ω, πάει πολύ καλά, σχολιάζει ο φίλος.
- Καλά; Τι καλά, που εδώ και 20 χρόνια έχω ξεχάσει το όνομά της;!


Ήταν ένα μαμούχαλο(παιδί) με τον πατέρα του απόκριες:
Μπαμπάς: "Τι θέλεις να ντυθείς παιδί μου;"
Παιδί: "Sindy."
Επόμενες απόκριες:
Μπαμπάς: "Φέτος τι θα ντυθείς παιδί μου;"
Παιδί: "Barbie."
Επόμενες απόκριες:
Παιδί: "Μπαμπά μου δίνεις λεφτά να αγοράσω ένα σπαθί;"
Μπαμπάς: "Επιτέλους παιδί μου θα ντυθείς αγορίστικα. Τι θα ντυθείς; Μήπως ιππότης;"
Παιδί: "Όχι καλέ μπαμπά. Θα ντυθώ Ζήνα!!!"


- Τί διαφορά έχουν τα γουρούνια από τα Πάντα;- Τα γουρούνια τρώνε τα πάντα, ενώ τα Πάντα δεν τρώνε τα γουρούνια!

 Μαμά, γιατί σε πονάει το στομάχι; ρωτά ο μικρός.
"Γιατί είναι άδειο παιδί μου" απαντά η μαμά
Εκείνη την στιγμή μπαίνει μία φίλη τής μαμάς.
"Μήπως έχεις καμία ασπιρίνη; Με πονάει φοβερά το κεφάλι μου" λέει
Και ο μικρός: "Σάς πονάει κυρία γιατί είναι άδειο"....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου