Αναζήτηση

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Η μανούλα μου!

         Σύρεται το ποντίκι απάνω για να διαβάσεται:                                                                                                                                                            
Η μαμάκα μου είναι πάρα πολύ καλή και γλυκιά. Δουλεύει σε ένα γηροκομείο, και κάποιες φορές πηγαίνω και την βλέπω. Μου έχει γνωρίσει ήδη κάποιους γεράκους και γριούλες. Τέλος πάντων, η μαμά μου μου φτιάχνει τα μαλλιά μου έτσι όπως τα θέλω, παίζουμε και γελάμε μαζί... Την αγαπάω τοοοοοσο πολύ!
Όταν νιώθω μόνη μου την νύχτα, πάω και χώνομαι μαζί της στο κρεβάτι των γονιών μου... Μου αγοράζει πολλά πράγματα ωραία, αν και κάποιες φορές ξεχνάει πως είμαι χορτοφάγος, και φτιάχνει κρέας, όπως σήμερα δηλαδή, που μας έφτιαξα κοτόπουλο... Αλλά δεν με πειράζει, γιατί είναι πολύ καλή!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου